Вибираємо утеплювач для спецодягу
Вибираємо утеплювач для спецодягу Здатність спецодягу зберігати тепло багато в чому визначається властивостями утеплювача, використаного у його виготовленні, та особливо його щільністю. Цей показник сильно варіюється - сучасний ринок пропонує утеплювачі щільністю 50, 100, 150, 200 і навіть 300 г/м2, що дає можливість виробляти одяг, який ідеально підходить для тих чи інших цілей. Нижче у статті..
Для Вашої зручності ми склали короткий тлумачний словник термінів, які найчастіше вживаються у сфері пошиття одягу. Бейка – деталь для обробки краю виробу у вигляді смужки матеріалу; Борт – край полочки виробу, у якому розташовуються петлі чи ґудзики застібки; Ботан – деталь, що утворює бічні та/або нижню частини об'ємної накладної кишені; ..
Друк чи вишивка? Ось у чому питання. Секрети нанесення логотипів. Логотип - невід'ємний елемент спецодягу, відмітний знак та просто гарна прикраса. Необхідність логотипу не викликає сумнівів, залишається лише питання – як його наносити? Запевняємо, питання не таке складне, як здається, і в цій статті ми допоможемо Вам знайти на нього відповідь. Отже, існує два основних способи нанесення лог..
У цій статті Ви знайдете просту та зручну інструкцію для зняття основних мірок для виготовлення спецодягу. Обхват грудей Обхват грудей вимірюється по найширшій частині грудної клітки: сантиметрова стрічка повинна проходити по лопатках і по найбільш виступаючих точках грудей. Акцентуємо увагу на тому, що стрічка повинна йти горизонтально, не провисати і не стягувати грудну клітину. ..
Великий тираж та стислі строки За 20 років існування компанії «Еліт Стиль» ми неодноразово бралися за виконання замовлень з пошиття одягу для промоакцій. І за своїм досвідом ми знаємо, що підготовка до цього заходу неодмінно включає в себе два чинники: великий тираж і абсурдно стислі строки. Спершу може скластися враження, що це нездійсненне завдання чи привід для паніки, але ми з радістю довед..