Великий тираж та стислі строки
За 20 років існування компанії «Еліт Стиль» ми неодноразово бралися за виконання замовлень з пошиття одягу для промоакцій. І за своїм досвідом ми знаємо, що підготовка до цього заходу неодмінно включає в себе два чинники: великий тираж і абсурдно стислі строки. Спершу може скластися враження, що це нездійсненне завдання чи привід для паніки, але ми з радістю доведемо Вам, що це не так.
За роки практики ми познайомилися з багатьма сферами індустрії, в яких промоакція це ледь не спосіб життя. Ми працювали з супермаркетами та магазинами побутових товарів та косметики, з мережами аптек, spa-салонами, футбольними фан-клубами, операторами мобільного зв'язку та інтернет-провайдерами, телеканалами та медіагрупами, і з гордістю можемо сказати, що багато з цих випадків лягли в основу тривалого та взаємовигідного співробітництва.
Різноманітність продукції, необхідної для акції, часом дивувала нас самих. Крім звичних усім футболок, тенісок, накидок та вітровок, ми шили реглани, халати, різні головні убори (кепки, шапки, бандани), шарфи та багато іншого, і неодмінно весь цей асортимент ряснів яскравими нашивками, логотипами та лозунгами. До того ж, як відомо, замовлення для промоакції рідко обмежується одним лише одягом, і нам траплялося також шити сумки для листівок, туристичні подушки, прапори, вимпели і транспаранти, і навіть маленькі сувенірні іграшки.
Ми також з'ясували: що нереальнішим є співвідношення кількості виробів і часу на їх пошиття, то міцніше нам закарбовується в пам’ять виготовлення цього замовлення. Наприклад, одного разу нам довелося за ніч пошити 2,5 тисячі флісових рукавичок – цей випадок увійшов до історії нашої компанії під назвою «Ніч працьовитості». Іншим разом ми ставили особистий рекорд з виробництва подарункових іграшок – сонечок з флісу, причому, на додаток до пошиття, на наші плечі тоді лягло завдання розробити для початку дизайн цього сувеніру. І вже до ранку наступного дня величезні рулони жовтого флісу на складі перетворилися на не менш величезні мішки із сотнями променистих іграшок, готових вирушити на свято.
Були й інші випадки еталонної командної роботи, коли, наприклад, за ніч ми своїми власними скромними силами розвантажили фуру, що застрягла у снігу (це було за часів, коли зими в Україні були суворі та створювали перешкоди для наземного транспорту). Фура везла нам 10 тисяч накидок, пошитих нашими співробітниками в іншому місті, і ті накидки чекали на нанесення логотипу та подальше відправлення на адресу замовника. Опустимо подробиці і скажемо тільки, що ми вклалися у відведені на все замовлення 5 днів.
А щоб випадково не склалося враження, ніби ми працюємо тільки вночі, наведемо приклад виконання замовлення вдень. До речі, це було зовсім недавно. За три дні наша команда пошила та наповнила півтори тисячі туристичних подушок. Тоді зовнішній вигляд нашого офісу зазнав серйозних змін. Найдрібніші шматочки холлофайбера літали усюди, подушки займали усі горизонтальні поверхні (перед цим заполонивши собою склад), а вільного простору залишалося рівно стільки, аби ми могли переміщатися між пакетами з утеплювачем та стосами заготовок - і все для того, щоб у чітко призначений час усі подушки постали перед обличчям замовника, який до останнього не вірив в успіх цього діла.
Все це ми вели до того, що нас не лякають кількості 2, 5 і 10 тисяч виробів, так само як і слова «терміново» і «аврально терміново». І нехай великий тираж і короткий термін часом здаються несумісними умовами, наша команда не боїться труднощів. Без зайвої скромності скажемо, що ми завжди виконуємо поставлене завдання вчасно, при цьому утримуючи якість продукції на належному рівні. Ми цінуємо кожного клієнта і цінуємо його довіру, а тому зробимо все від нас залежне, щоб Ваша акція відбулася точно за розкладом!
Коментарі:
Написати коментар