Друк чи вишивка? Ось у чому питання.
Секрети нанесення логотипів.
Логотип - невід'ємний елемент спецодягу, відмітний знак та просто гарна прикраса. Необхідність логотипу не викликає сумнівів, залишається лише питання – як його наносити? Запевняємо, питання не таке складне, як здається, і в цій статті ми допоможемо Вам знайти на нього відповідь.
Отже, існує два основних способи нанесення логотипу на тканину, це вишивка та друк. Вони однаково затребувані у виробництві спецодягу, проте сфери їх застосування практично не перетинаються. І вишивка, і друк настільки унікальні самі по собі, що їх майже неможливо порівнювати. Тому ми коротко розповімо про їх особливості, переваги та недоліки, аби Вам було простіше зробити свій вибір, а отриманий результат виправдав очікування та викликав лише позитивні емоції.
Почнемо з вишивки. Вишивку можна назвати універсальним вирішенням питання нанесення логотипу. Вона чудово виглядає на медичних і кухарських костюмах, на трикотажі та головних уборах, і навіть найпростішому робочому костюму вона надає дорогого та стильного вигляду. Вишивка довговічна в усіх сенсах цього слова, вона не втрачає свого кольору при регулярних та численних праннях і надійно тримається на будь-якій тканині або полотні навіть при дуже активній експлуатації одягу. Вона також виграє в естетичному плані, адже крім блиску віскозних і поліестерових ниток, вишивка може мати рельєф, який не можна створити за допомогою фарби. Довжина стібків, їх напрямок, висота гладьового валика – всі ці фактори створюють неповторну текстуру логотипу і вигідно підкреслюють його на самому костюмі.
Щоправда, варто відзначити, що коли йдеться про великий логотип, то його виконання у вигляді вишивки буде виправдане тільки на спині, оскільки суцільне заповнення стібками ущільнює тканину та робить її важчою, і при розміщенні спереду це викликатиме певні незручності. Також важливу роль відіграє ціна вишивки, яка значно зростає у випадку великого малюнка та особливо при великому тиражі.
Другий спосіб – друк логотипу – теж має низку переваг, однак і тут є свої нюанси. Необхідно завжди враховувати склад тканини, адже залежно від нього той чи інший вид друку краще чи гірше триматиметься на одязі, а от, наприклад, сублімаційний друк можливий тільки на синтетиці. Також велике значення має колір тканини. При нанесенні повнокольорового друку потрібна біла основа для точної передачі кольору, проте вона створює білі поля навколо малюнка, що допустимо лише на білих виробах. Щоб уникнути цих полів на кольоровому одязі, використовують прозору основу, через яку, в свою чергу, «просвічує» колір тканини, і це трохи викривляє нанесений малюнок.
У той же час, друк має беззаперечні переваги, наприклад, при друку логотипу практично немає обмежень у товщині лінії, тоді як при вишивці мінімальна товщина визначається діаметром голки. Також друк дає можливість нанести зображення з градієнтом, передати весь доступний спектр кольорів і перенести на тканину малюнок із безліччю складних деталей, що, безумовно, прикрасить будь-який текстильний виріб. Важливим є і той факт, що при великому тиражі ціна друку не зростає, а навпаки, трохи падає, і ця особливість робить друк незамінним при виробництві продукції для промоакцій та рекламних кампаній. Прапори, шийні хустки та бандани з логотипами, яскраві зображення від краю до краю виробу – все це було б неможливим без сублімаційного друку, який, до речі, вважається найнадійнішим способом перенесення зображення на тканину (оскільки при ньому фарба проникає в самі волокна, а не залишається на поверхні).
Можливості обох способів нанесення логотипу надзвичайно широкі, і можна нескінченно говорити про їх переваги та принципові відмінності, про красу отриманого результату та про те, як стрімко розвивається світ цих технологій. Однак, на завершення нашої розповіді, ми хочемо запевнити Вас, що який би спосіб Ви не обрали, ми зробимо все, щоб результат був бездоганним, і Ви зверталися до нашої компанії знову й знову!
Коментарі:
Написати коментар